Bazen defter ; bir çok şeyi anlatır bir gün kendini kaldırım taşında gecenin 1 i aptalın teki gibi oturur bulursun , bazen istanbul kız kulesinde efkarlı efkarlı gözlerin mavilerde martılarda özğürlüğü bulursun , bazen defter en kötü anında yanında olduğunu bildiğin tek sığınağın olur.. Bazen de defter herşey bir kenara sil baştan dediğin yeni sayfaların umudu olur öylee işte bazen akışına bırakıp kağıt kalemde seyir etmek gerekir kendini .. BAZEN DEFTER çok güzel mizahlar ve kurgularlar bitişmiş enteresan güzel defterler içeriyor.. Kaleminizi bu defterlere bırakabilirsiniz..
Üniversite sınavına hazırlanmaktan masamdan başımı kaldıramadığım şu dönemde ne kadar güzel olur masamda ben gibi robotlaşmış defterler görmek.Umarım bir gün benim olursun robot üçlüsü ve patlatırız sınavı beraber. :)
Herkes uzun uzun yorumlar yapmış ben ne diyeceğimi bilemedim Ama sizi bayadır takip ediyorum tasarımlarınıza da aşırı hayranım ama sanki bu üçlüyü daha çok sevdim Çok istiyom❤
Hayat bu ara tankla geliyor gerçekten. Annemizden ayrıyız ve üzümlü kekimiz de yok, günümüzü görüyoruz. Bazen defterlerle next next diyip geçebilirdik. Alabilseydik tabii. Yani yetseydi keşke harçlığımız.
Bu defterlere ve çizimlere çok özeniyorum çok güzeller
Kod yazalım mı bunlara
En sevdiğim defter bu sanırım
Bazen defter ; bir çok şeyi anlatır bir gün kendini kaldırım taşında gecenin 1 i aptalın teki gibi oturur bulursun , bazen istanbul kız kulesinde efkarlı efkarlı gözlerin mavilerde martılarda özğürlüğü bulursun , bazen defter en kötü anında yanında olduğunu bildiğin tek sığınağın olur.. Bazen de defter herşey bir kenara sil baştan dediğin yeni sayfaların umudu olur öylee işte bazen akışına bırakıp kağıt kalemde seyir etmek gerekir kendini .. BAZEN DEFTER çok güzel mizahlar ve kurgularlar bitişmiş enteresan güzel defterler içeriyor.. Kaleminizi bu defterlere bırakabilirsiniz..
Prenses değiliz ama bizide severler
Müzik özgürlüktür ve özgürlük harekete geçirir
Biz de prenses değiliz ama kraliçe olduğumuzdan
Üniversite sınavına hazırlanmaktan masamdan başımı kaldıramadığım şu dönemde ne kadar güzel olur masamda ben gibi robotlaşmış defterler görmek.Umarım bir gün benim olursun robot üçlüsü ve patlatırız sınavı beraber. :)
Herkes uzun uzun yorumlar yapmış ben ne diyeceğimi bilemedim Ama sizi bayadır takip ediyorum tasarımlarınıza da aşırı hayranım ama sanki bu üçlüyü daha çok sevdim Çok istiyom❤
Çok etkileyici, çok şık. Gözüme kestirdim bu güzellikleri!
bu üçlü beni baya mutlu ediyor, bu kadar iyi olan çok az şey gördüm :)
Müzik eşliğinde üniversite sınavına çalışan ben, notluk defterler çıkartan siz.. Pek seviliyorsunuz
Bir diyetisyen olarak bunlara BA YIL DIMMM! Tam danışanlara gediye etmelikk
Eli kopmuş boyu devrilmiş ve başının eti yenmiş fizyoterapistler için mükemmel bir tasarım
Kapakları ile beni benden alan Bazen Defter'in en sevdiğim defter üçlüsü olur kendileri.
Hayat bu ara tankla geliyor gerçekten. Annemizden ayrıyız ve üzümlü kekimiz de yok, günümüzü görüyoruz. Bazen defterlerle next next diyip geçebilirdik. Alabilseydik tabii. Yani yetseydi keşke harçlığımız.
Nerde o eski çocukluk
Aşırı güzel defterler olduğu için yazmaya kıyamıyorum .____.
ne güzel defterler, seviliyorsunuz ❤️
Kişkeee benim olssaaaannn.