Öyleyse gözlerini aç ve gör, ufuklarımızın tanıştığı yolu. Ve tüm ışıklar yol gösterecekler. Gecenin içinde benimle beraber. Ve bu yaralar kanayacak biliyorum, ikimizin de kalbi kanayacak. Tüm bu yıldızlar bize rehberlik edecek.. Ve ben seni hep beklerim, her nerdeysen, hiç söylemem...
Geçirdiğim trafik kazası sonrasında aylarca evden çıkamadım ve hayata bakıp next next deyip geçmemde ve bu süreçteki hissettiklerimi not etmemde harika bir destek ve yol arkadaşı oldular.
Bu defterler prenses olmayıp kendini prenses gibi hissedenlere gelsin aşırı aşırıı güzel tasarımlar ve hoş renkler. Araya komiklik girince ortaya güzel şeyler çıkmışşş
Tam bayılacağım bu güzel üçlüye artık öğrenci olmadığım ve vize, final, büt görmeyeceğim geliyor aklıma. Yine de hayat güzel, dünya güzel ama türlü imtihanlar........
Üniversite sınavına hazırlanan yeğenim için aldım en sevdiği "not 5 dakika daha uyusam ne olur" kısmı oldu motivasyonu için alınacak en güzel serilerden olduğunu düşünüyorum
Düşüncelerimi yazmaktan imtina eden bana bile bir şeyler yazma hissi uyandırdılar. Çok sevdim çok özenle hazırlanmış teşekkür ediyorum ☺️
Öyleyse gözlerini aç ve gör, ufuklarımızın tanıştığı yolu. Ve tüm ışıklar yol gösterecekler. Gecenin içinde benimle beraber. Ve bu yaralar kanayacak biliyorum, ikimizin de kalbi kanayacak. Tüm bu yıldızlar bize rehberlik edecek.. Ve ben seni hep beklerim, her nerdeysen, hiç söylemem...
Harikasınız❤️
Çok güzeller, keşke benim de olsa kdkwpdlwle
Neyi beklediğini bilmeden beklemek
Yazmaya kıyılmıycak defterler yapmanız ve bizim inatla almak istememiz
Alıp alıp kullanmaya kıyamamak mı
Olsun herbiri mükemmel ötesi
Bazen... Bazen sadece bu deftere sahip olmak istersin kendi bazenlerini içine toplayabilmek için...
Geçirdiğim trafik kazası sonrasında aylarca evden çıkamadım ve hayata bakıp next next deyip geçmemde ve bu süreçteki hissettiklerimi not etmemde harika bir destek ve yol arkadaşı oldular.
Robot gibi yaşayan insanlara robot gibi bir defter, harika fikir, çok beğendim, keşke benim olsan.
Bu defterler prenses olmayıp kendini prenses gibi hissedenlere gelsin aşırı aşırıı güzel tasarımlar ve hoş renkler. Araya komiklik girince ortaya güzel şeyler çıkmışşş
Çok güzelsiniz çok hoşuma gitti
Keşke bu defterler benim olsa bir yandan sevdiğim beye mesaj verir bir yandan da ders çalışma isteğim gelir ve notlarımı yükseltirdim..
Dış tasarımına bayıldığım bir defter üçlüsü oldu benim için. Otantik ve esrarengiz bir havası var ve sanki bana beni yansıtıyor gibi hissediyorum.
Tam bayılacağım bu güzel üçlüye artık öğrenci olmadığım ve vize, final, büt görmeyeceğim geliyor aklıma. Yine de hayat güzel, dünya güzel ama türlü imtihanlar........
Matematikçi üçlüsü gebe veya lohusa anneye verilebilecek en ağlak hediye! Kesin bilgi yayalım
Lohusa annelere nasıl da hitap eden bir seri
İmza: iki çocuklu bir anne
3lülerin hepsi hayatımızdaki birilerini yansıtıyor, karar vermesi çok güç
Üniversite sınavına hazırlanan yeğenim için aldım en sevdiği "not 5 dakika daha uyusam ne olur" kısmı oldu motivasyonu için alınacak en güzel serilerden olduğunu düşünüyorum
Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Ben beklerim, 1467 gün bekledim, hep beklerim..