Çocukluk ...
Çocukluğumu beraber geçirdiğim kuzenlerim için aldım , ve eski anıları yeniden yaşadık , bu kadar duygu dolu bir defter daha önce görmedim, bu yüzden bizim için defterden daha fazlası ...
Tek kelimeyle BAYILDIM Görür görmez hemen almalıyım demiştim ve iyiki almışım Bir kapak,bir yazı,bir resim çok şeyi değiştirebiliyormuş bence o yüzden bu üçlülerin hepsinin içinin anlamlı ve güzel anılarla dolacağına eminimm
Defterimi eve gecerken otobüste acip bi guzel inceledim, yanimda annem vardı dikkatini cekti yazıları, birbirimize bilmeceler sormaya basladik tabiki hepsini annem biliyordu, ☺️ Yol boyunca bi müddet böyle devam ettik... bu guzel dakikarin mimari bazen deftere teşekkür ediyorum emeklerinizin zayi olmaması temennisiyleesen kalın...
Başka bir üçlüyle birlikte aldım ve çok beğendim. Hem görseller hem de yazılar çok iyi olmuş. Kitap ayraçları, kitap ve kesesi de çok güzel düşünülmüş. Her biri ayrı güzel.
Bir yanda gezme hayallerimiz ama bir yandan yakamızı bırakmayan dersler ve tabi ki imkansızlıklar. .. Tam olarak üniversite okuyanların tercümanı olmuş. Çok güzeller
Boş küme olmak da güzel
Çok güzel bunlar yaaa
Çocukluk ...
Çocukluğumu beraber geçirdiğim kuzenlerim için aldım , ve eski anıları yeniden yaşadık , bu kadar duygu dolu bir defter daha önce görmedim, bu yüzden bizim için defterden daha fazlası ...
Bazen Defter alasınız gelir. O zaman Bazen Defter'e gelin :) Defterler bir harika dostum!!!
Tek kelimeyle BAYILDIM Görür görmez hemen almalıyım demiştim ve iyiki almışım Bir kapak,bir yazı,bir resim çok şeyi değiştirebiliyormuş bence o yüzden bu üçlülerin hepsinin içinin anlamlı ve güzel anılarla dolacağına eminimm
Her biri o kadar güzel ki insanı yazmaya teşvik ediyor resmen Bir defterden çok daha fazlası ve çok daha anlamlı..Teşekkürlerr
Mü kem mel
Allahım allahım görünce yanımdaki arkadaşımı korkutacak bir şekilde Hiiiiiiiiiiiii diye çığlık attım. Bu zehirli oku atmayacaktınız.
Her neredeysen, hep beklerim, hiç söylemem ama sen anlarsın, bilirsin beklendiğini de yine susarsın.
En güzel 3lümüsün
Defterimi eve gecerken otobüste acip bi guzel inceledim, yanimda annem vardı dikkatini cekti yazıları, birbirimize bilmeceler sormaya basladik tabiki hepsini annem biliyordu, ☺️ Yol boyunca bi müddet böyle devam ettik... bu guzel dakikarin mimari bazen deftere teşekkür ediyorum emeklerinizin zayi olmaması temennisiyleesen kalın...
Bu üçlüyü çok beğendim. O kadar güzeller ki uzun süre kullanmaya kıyamayacağım gibi duruyor.
Fizyoterapi okuyan arkadaşıma hediye olarak aldim. Hem kendi bölümüne hem de eski sevgilisine mesaj olsun
Özellikle de kırmızı olana bayıldım.
Başka bir üçlüyle birlikte aldım ve çok beğendim. Hem görseller hem de yazılar çok iyi olmuş. Kitap ayraçları, kitap ve kesesi de çok güzel düşünülmüş. Her biri ayrı güzel.
Bir yanda gezme hayallerimiz ama bir yandan yakamızı bırakmayan dersler ve tabi ki imkansızlıklar. .. Tam olarak üniversite okuyanların tercümanı olmuş. Çok güzeller
Boyutu, sayfalarının dokusu her şeyiyle çok güzeller
Defter hastasına şifa defterler ❤️
Sayfalarını şiirlerle, anılarla, hikayelerle süslemeli fakat kıyıp nasıl yazarım bilmiyorum
Hep bilmeceyle kal @bazendefter teşekkürler
Coook beğendim arkadaşıma hediye etmek istiyorum stoklar ne zaman güncellenir acaba
Tükendi diyor gelir mi tekrardan