Çok beğenerek aldığım defterlerinizden bir diğer üçlülerGerçek anlamda özen göstermeniz ve kaliteniz çok güzel.. Ama nezaketiniz ve samimiyetiniz her bir üründen aldırmaya teşvik edici
Defterlerden bir ablama bir de kendime üçlü aldım ve ikimiz de acaaayippp beğendik sitedeki tüm defter ve ayraçları almak istesem de alamıyorum maalesef ಥ╭╮ಥ
Bence bazı defterlerin tasarımı insanın kendini mutsuz hissetmesi ile ilgili olabilir çünkü ben genelde çok mutsuz oluyorumm
Merhaba, o kadar güzel, kaliteli defterler kiii emeklerinize sağlık, bayıldımm. Herkese tavsiye ediyorum ayrıca paketlemeniz de cok şık... İçine yazdığınız not cok sevimli tek kelimeyle harikasınız. Bazen defter, favorimsin bundan sonraa
Ciltleme stili gerçekten çok güzel, kolay kolay bulunmayan tipten. Kullanmaya kıyamayacağım üç defterim oldu... İletişim ve insan ilişkileri konusundaki samimiyetinizi oylamaya 5 yıldız bile yetmez. Bu ikinci setim, ikisinden de memnun kaldım, bir yıldız kırmayı düşünüyordum kırmaya değecek kadar bir boyutta değildi, baskının kalitesini çok daha iyi bekliyor olmamdı sebebi. Sitede biraz daha net görünüyor, yine de en sevdiğim set bu oldu diyebilirim. Bittikçe almaya devam edeceğim, şirin e-postanız için de ayrıca teşekkürler. :) Almayı düşünenlere kesinlikle öneririm, çok az bulanıklık değil de ne var denir yağlı boya tablosu gibi baskısı.
yok böyle bir şey, bu seri ve 3 seri daha aldım. defterlerin kapakları ayrı güzel, içi ayrı, dokusu ayrı yaptığınız işin gerçekten hakkını veriyorsunuz bu zamana kadar sizi keşfetmediğim için çok çok üzgünüm ama bundan sonra tek adresimmm yolunuz açık olsun nice güzel satışlarınız olsun inşallah
Gülerek her satırını okuduğum mail'den buraya ışınlandım. Defterler aşırı güzelmiş, yani öyle dediler, ben bilmem, hediye almıştım. Ama hediye paketi o kadar minnoştu kiii. Herşey mükemmel, ilginiz mükemmel, tek söylemek istediğim mng kargoyu değiştirmek ister misiniz Swh
Gönderilen g-maille birlikte bu sayfaya geliverdim yüzümü güldürdünüz teşekkür ederim :) Aldığım defterleri tekrardan barıştığım bir dosta gönderdim kendisi çok çok sevdiğini söyledi ki bende çok bayıldım en kısa sürede kendime de alacağım iyi ki varsınız Bazen Defter ekibi
Bir arkadaşım tanıştırdı sizinle ben şimdi hayran hayran her ürünü alma peşindeyim öyle naif öyle özenli ki son aldıklarimi yazmaya kıyamadım tablo gibi koydum kitaplığıma yeni tasarımlarınızı merakla bekliyorum
Merhaba öncelikle güzel mailleriniz ve özenli kargonuz için çok teşekkürler :) Defterleriniz çok naif insan kullanmaya kıyamıyor. Kullanırken sizi hatırlayacağım :) Sevgiler..
Aldığım en güzel ve en özel kargolardan biri Özenle ve samimiyetle hazırlanmış. İşinize verdiğiniz önem ve ilgi kargolarınızdan anlaşılıyor. Ben çok beğendim ve notlarınızla çok mutlu oldum. Tesekkürler Kesinlikle tavsiye edilir.
Merhaba, öncelikle bu kadar güzel düşünüp bu kadar kaliteli şeyler ürettiğiniz için emeklerinize sağlık ve gerçekten çok teşekkür ederim. Sipariş verirken not kısmına yazdığım şeyler hayal ettiğimden çok daha güzel şekilde uygulanmış. Hediye ettiğim insanlar da inanılmaz mutlu oldular. Tekrar görüşmek dileğiyle :)
Çok güzeller.
Çok tatlı, eskitme gibi duruyor hoşuma gitti cidden... Teşekkürler Bazen Defter!
Yetkililere soruyorum defterleri bu kadar mükemmel yaparsanız kullanmaya nasıl kıyacağız
Biz her zaman bu sayfa ile kesişim kümesi olarak kalalııııım❤️Bu defterlerde tam bir bebek, kullanmaya kıyamıyorum..
Çok beğenerek aldığım defterlerinizden bir diğer üçlülerGerçek anlamda özen göstermeniz ve kaliteniz çok güzel.. Ama nezaketiniz ve samimiyetiniz her bir üründen aldırmaya teşvik edici
Defterlerden bir ablama bir de kendime üçlü aldım ve ikimiz de acaaayippp beğendik sitedeki tüm defter ve ayraçları almak istesem de alamıyorum maalesef ಥ╭╮ಥ
Bence bazı defterlerin tasarımı insanın kendini mutsuz hissetmesi ile ilgili olabilir çünkü ben genelde çok mutsuz oluyorumm
Defterleri cok begendım tavsıye ederım
Merhaba, o kadar güzel, kaliteli defterler kiii emeklerinize sağlık, bayıldımm. Herkese tavsiye ediyorum ayrıca paketlemeniz de cok şık... İçine yazdığınız not cok sevimli tek kelimeyle harikasınız. Bazen defter, favorimsin bundan sonraa
Ciltleme stili gerçekten çok güzel, kolay kolay bulunmayan tipten. Kullanmaya kıyamayacağım üç defterim oldu... İletişim ve insan ilişkileri konusundaki samimiyetinizi oylamaya 5 yıldız bile yetmez. Bu ikinci setim, ikisinden de memnun kaldım, bir yıldız kırmayı düşünüyordum kırmaya değecek kadar bir boyutta değildi, baskının kalitesini çok daha iyi bekliyor olmamdı sebebi. Sitede biraz daha net görünüyor, yine de en sevdiğim set bu oldu diyebilirim. Bittikçe almaya devam edeceğim, şirin e-postanız için de ayrıca teşekkürler. :) Almayı düşünenlere kesinlikle öneririm, çok az bulanıklık değil de ne var denir yağlı boya tablosu gibi baskısı.
yok böyle bir şey, bu seri ve 3 seri daha aldım. defterlerin kapakları ayrı güzel, içi ayrı, dokusu ayrı yaptığınız işin gerçekten hakkını veriyorsunuz bu zamana kadar sizi keşfetmediğim için çok çok üzgünüm ama bundan sonra tek adresimmm yolunuz açık olsun nice güzel satışlarınız olsun inşallah
Gülerek her satırını okuduğum mail'den buraya ışınlandım. Defterler aşırı güzelmiş, yani öyle dediler, ben bilmem, hediye almıştım. Ama hediye paketi o kadar minnoştu kiii. Herşey mükemmel, ilginiz mükemmel, tek söylemek istediğim mng kargoyu değiştirmek ister misiniz Swh
Uzun zamandır böyle güzel defter bulamamıştım insanın aldıkça alası geliyor fazla kaliteli :))
Gönderilen g-maille birlikte bu sayfaya geliverdim yüzümü güldürdünüz teşekkür ederim :) Aldığım defterleri tekrardan barıştığım bir dosta gönderdim kendisi çok çok sevdiğini söyledi ki bende çok bayıldım en kısa sürede kendime de alacağım iyi ki varsınız Bazen Defter ekibi
Bir arkadaşım tanıştırdı sizinle ben şimdi hayran hayran her ürünü alma peşindeyim öyle naif öyle özenli ki son aldıklarimi yazmaya kıyamadım tablo gibi koydum kitaplığıma yeni tasarımlarınızı merakla bekliyorum
Mü kem mel,boyutu ,dokusu,paketlenmesi,sunumu herşeyiyle ellerinize sağlık,bol kazançlarınız olsun
Merhaba öncelikle güzel mailleriniz ve özenli kargonuz için çok teşekkürler :) Defterleriniz çok naif insan kullanmaya kıyamıyor. Kullanırken sizi hatırlayacağım :) Sevgiler..
Aldığım en güzel ve en özel kargolardan biri Özenle ve samimiyetle hazırlanmış. İşinize verdiğiniz önem ve ilgi kargolarınızdan anlaşılıyor. Ben çok beğendim ve notlarınızla çok mutlu oldum. Tesekkürler Kesinlikle tavsiye edilir.
Merhaba, bekledğimin çok çok üzerinde yüksek bi kalite. Emeklerinize sağlık. Oldukça kullanışlı araçlar, tekrar görüşmek üzere :)
Merhaba, öncelikle bu kadar güzel düşünüp bu kadar kaliteli şeyler ürettiğiniz için emeklerinize sağlık ve gerçekten çok teşekkür ederim. Sipariş verirken not kısmına yazdığım şeyler hayal ettiğimden çok daha güzel şekilde uygulanmış. Hediye ettiğim insanlar da inanılmaz mutlu oldular. Tekrar görüşmek dileğiyle :)
O kadar güzeller ki kapak kalitesi mükemmel çok beğendim tasarımını renklerini yenilerini iple çekiyorummm acele edin