gerçekten harikalar. paketleme muhteeşmdi kargo paketini açtıktan sonra uzun bir müddet defterlerin pakedine hayranlıkla baktım gerçekten stickerları olsun rengi olsun paket bile harikaydı... defterler zaten çok çok güzel.. uçuk fiyatlarla rafa koyulmuş çoğu ğründen daha kaliteli ve hoşlar... daimi bir müşteri kazandınız... Allah zihin açıklığı versin ki bize daha güzel ürünler tasarlayın... rabbim muvaffakiyet versin, rızkınızı bereketlendirsin... selametle..
önce defterlerinize vurulmuştum, sipariş ettim... çok güzel bir paketlemeyle elime ulaştı... gerçekten kaliteli ve çok hoşlar nasıl kıyıp da yazı yazavağım gerçekten bilmiyorum... ve defterlerimi aldıktan bir kaç gün sonra epostanız geldi... bir de epostanıza vuruldum... 10 numara 5 yıldız sayfasınız inşallah çok büyür çok daha güzel tasarımları bizlerle buluşturursunuz... rabbim muvaffakiyet versin... selametle...
"Aman efendim" lerin altındaki ince laf sokuşlar, "Niye geldi şimdi bu" nidaları, bir çay demlesem yetmez şimdi telaşları... Bu defterler çok şeyi ifade ediyor sanki :) Renk kalitesi de diğer güzelliklerinin yanında ekstra bir şahanelik katıyor. Yine güzel bir tasarım olmuş!
Gönül isterdi ki her 3'lüden birer tane almış olayım (Not: Kısa zamanda almanın planlarını yapıyordu :) ) Kullanımı, özellikle çizgisiz olması -ki arada çizim yaptığım için bu çok işimi görüyor, boyutunun ele uygun olması hepsi inanılmaz güzel!!! Emeklerinize sağlık memnuniyetim sonsuz.
Coook güzeller daha öncede aldım emeğinize saglik ama bu sefer doğum günü için arkadaşıma hediye aldım bi tane defterin kenarında yapim hatası vardı çok üzüldüm keşke düzeltme imkanınız olsa
Ürünü gerçekten tavsiye edebilirim aldığım ürünü her gördükçe çalışma isteği geliyor ve çok teşekkür ederim çok geçmeden geldi ama tek eleştirim şu ürünleri gönderirken jelatinleyip de gonderseniz çok iyi olur çünkü kapağı zarar görmüştü ama genel olarak harika bir defter ve çok ucuz.
Çok tatlı bir ekip :) her şey o kadar özel ve güzel düşünülmüş ki bana bi şey yapmak kalmadı. Arkadaşıma aldım o da çok mutlu oldu. Elinize sağlık seviyoruz sizi❤️
Çok çook güzeller. Defterlerden daha çok mutlu eden şey ise gönderdikleri not. Okurken gözyaşım pıt. Teşekkür ederim. Nottan tekrar almak için ve defterler aşırı güzel olduğu için bitirince tekrar alırım diye düşünüyorum
Bayıldım tek kelime ile ifade edecek olursam baskı kalitesi renkler çok hoş . Çizimler keza öyle . Kullanmaya kıyamıyorum . 2set almıştım ama Şuan birkaç set almadığıma pişmanım . Ürünlerim geldikten sonra mağazanız var mi diye baktım . Seçerken insan zorlanıyor cok güzeller çeşitlilik olması da benim açımdan muazzam . İyiki tanıştık bazendefter
gerçekten çok güzeller, ilginize emeğinize sağlık
her yönüyle harika, ilginize ve emeğinize sağlık
Defterler umduğumdan daha güzel. Hem ben hem de defterleri hediye ettiğim arkadaşım bayıldı. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.
Böyle güzel defter olur mu yaaa bayıldıım, yazmaya kıyamıyorum :))
gerçekten harikalar. paketleme muhteeşmdi kargo paketini açtıktan sonra uzun bir müddet defterlerin pakedine hayranlıkla baktım gerçekten stickerları olsun rengi olsun paket bile harikaydı... defterler zaten çok çok güzel.. uçuk fiyatlarla rafa koyulmuş çoğu ğründen daha kaliteli ve hoşlar... daimi bir müşteri kazandınız... Allah zihin açıklığı versin ki bize daha güzel ürünler tasarlayın... rabbim muvaffakiyet versin, rızkınızı bereketlendirsin... selametle..
önce defterlerinize vurulmuştum, sipariş ettim... çok güzel bir paketlemeyle elime ulaştı... gerçekten kaliteli ve çok hoşlar nasıl kıyıp da yazı yazavağım gerçekten bilmiyorum... ve defterlerimi aldıktan bir kaç gün sonra epostanız geldi... bir de epostanıza vuruldum... 10 numara 5 yıldız sayfasınız inşallah çok büyür çok daha güzel tasarımları bizlerle buluşturursunuz... rabbim muvaffakiyet versin... selametle...
"Aman efendim" lerin altındaki ince laf sokuşlar, "Niye geldi şimdi bu" nidaları, bir çay demlesem yetmez şimdi telaşları... Bu defterler çok şeyi ifade ediyor sanki :) Renk kalitesi de diğer güzelliklerinin yanında ekstra bir şahanelik katıyor. Yine güzel bir tasarım olmuş!
Gönül isterdi ki her 3'lüden birer tane almış olayım (Not: Kısa zamanda almanın planlarını yapıyordu :) ) Kullanımı, özellikle çizgisiz olması -ki arada çizim yaptığım için bu çok işimi görüyor, boyutunun ele uygun olması hepsi inanılmaz güzel!!! Emeklerinize sağlık memnuniyetim sonsuz.
Kalitesi,rengi,dokusu,paketlemesi çok güzeldi teşekkürler
Gerçekten çok güzel ve çok tatlılar kullanmaya kıyamıyorum sayfaları çok kaliteli ve notta gelir gelmez beni çok mutlu etti
Coook güzeller daha öncede aldım emeğinize saglik ama bu sefer doğum günü için arkadaşıma hediye aldım bi tane defterin kenarında yapim hatası vardı çok üzüldüm keşke düzeltme imkanınız olsa
Ürünü gerçekten tavsiye edebilirim aldığım ürünü her gördükçe çalışma isteği geliyor ve çok teşekkür ederim çok geçmeden geldi ama tek eleştirim şu ürünleri gönderirken jelatinleyip de gonderseniz çok iyi olur çünkü kapağı zarar görmüştü ama genel olarak harika bir defter ve çok ucuz.
Çok tatlı bir ekip :) her şey o kadar özel ve güzel düşünülmüş ki bana bi şey yapmak kalmadı. Arkadaşıma aldım o da çok mutlu oldu. Elinize sağlık seviyoruz sizi❤️
10/10 kesinlikle hız şahane paketleme şahane e birde gelen ürünlerde böyle olunca değme keyfime bravo iyi iş
Çok memnun kaldım gerek paketleme gerekse ürün kalitesi olarak çok beğendim. Her şey mükemmeldi. Teşekkürler
Çook güzel defterler, hem kapakları hem de sayfaları harika
Ürünlerin tasarımı,baskısı çok güzel.Memnun kaldım teşekkür ederim :)
Çok çook güzeller. Defterlerden daha çok mutlu eden şey ise gönderdikleri not. Okurken gözyaşım pıt. Teşekkür ederim. Nottan tekrar almak için ve defterler aşırı güzel olduğu için bitirince tekrar alırım diye düşünüyorum
Defterler o kadar güzel o kadar güzel ki korktuğum başıma geldi “e ben şimdi bu defterleri kullanmaya nasıl kıyayım”.
Bayıldım tek kelime ile ifade edecek olursam baskı kalitesi renkler çok hoş . Çizimler keza öyle . Kullanmaya kıyamıyorum . 2set almıştım ama Şuan birkaç set almadığıma pişmanım . Ürünlerim geldikten sonra mağazanız var mi diye baktım . Seçerken insan zorlanıyor cok güzeller çeşitlilik olması da benim açımdan muazzam . İyiki tanıştık bazendefter